מרגריטה הוא משקה מקסיקני פופולרי מאוד. בכל פעם שאירוע מצריך נוכחות של הרבה אנשים, המשקה בדרך כלל נכלל ברשימת המזון. זה הפך למרכיב עיקרי בברים רבים כמו אלה במקסיקו או במדינות אחרות. המרגריטה מיועדת לא רק לקוקטיילים; זה הופך גם לריקוד שיש לו סגנון וטעמים שונים.

זה התחיל כשיר פופ אמריקאי שנכתב על ידי שתי כותבות שירים של רוק, קרול הול ושרון שילי, אבל התפרסם על ידי הזמרת והיוצרת קארן קרפנטר ב-1972 עם הביצוע שלה ללחן. המילים של ריקוד מסוג זה אינן מסובכות ומציעות רגעים יפים לשבור כמה מחסומים תוך קידום כיף בטבע טוב שבו אפשר ליהנות בשמחה מבלי לדאוג לצבור נקודות אחד מול השני.

המשתתפים ילמדו מיומנויות כמו מתן משוב, יצירת מרחב דיון ועוד.

אם אתם אוהבים מרגריטות, אז זה האירוע בשבילכם! המשתתפים ילמדו מיומנויות כגון מתן משוב, יצירת מרחב דיון ועוד בסדנה זו בת 3 שעות מאת כריסטינה מארי. נלמד סגנון ריקוד-סינגל וכן כיצד לפענח ... Читать дальше »

Просмотров: 48 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

במשך מאות שנים, רקדנים מרחבי העולם נפעמו מהמהלכים המהפנטים של ריקודי הבטן המסורתיים ומתרגלים אותו למטרות שונות: להופעת ריקוד, להופעות סולו או קבוצתיות, ולבילוי רשמי או לא רשמי של אורחים ובני משפחה במסיבות פרטיות. .

תנועות הנפת הירך הממריצות החוזרות ונשנות מחדירות סגנון נשי חושני לשגרה של האדם ובמקביל גם מחליקה כל נדנוד לא רצוי שיוגה קונבנציונלית עלולה להשאיר מאחור בחלק האמצעי של רקדן. מספר גדל והולך של אנשים מבינים עד כמה עוצמתה של צורת האמנות העתיקה הזו, כשהם לוקחים חלק במופעי טבלאו הנפוצים בחלקים רבים של ספרד.

ריקודי בטן מסורתיים הם חוויה משחררת הן פיזית והן רוחנית. זה דורש מיומנות אבל עם עבודה קשה אפשר לשלוט בטכניקת הטאוון (הספינינג) בחן, כך שלא יעבור זמן רב עד שהכישורים שלך ידהימו אותך!

אם אתה רוצה לדעת יותר על ריקודי בטן, תרצה להתחיל עם כמה מהלכים בסיסיים.

... Читать дальше »

Просмотров: 48 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)