18:23
ריקודי בטן למתחילים

במשך מאות שנים, רקדנים מרחבי העולם נפעמו מהמהלכים המהפנטים של ריקודי הבטן המסורתיים ומתרגלים אותו למטרות שונות: להופעת ריקוד, להופעות סולו או קבוצתיות, ולבילוי רשמי או לא רשמי של אורחים ובני משפחה במסיבות פרטיות. .

תנועות הנפת הירך הממריצות החוזרות ונשנות מחדירות סגנון נשי חושני לשגרה של האדם ובמקביל גם מחליקה כל נדנוד לא רצוי שיוגה קונבנציונלית עלולה להשאיר מאחור בחלק האמצעי של רקדן. מספר גדל והולך של אנשים מבינים עד כמה עוצמתה של צורת האמנות העתיקה הזו, כשהם לוקחים חלק במופעי טבלאו הנפוצים בחלקים רבים של ספרד.

ריקודי בטן מסורתיים הם חוויה משחררת הן פיזית והן רוחנית. זה דורש מיומנות אבל עם עבודה קשה אפשר לשלוט בטכניקת הטאוון (הספינינג) בחן, כך שלא יעבור זמן רב עד שהכישורים שלך ידהימו אותך!

אם אתה רוצה לדעת יותר על ריקודי בטן, תרצה להתחיל עם כמה מהלכים בסיסיים.

ידיים למטה, הזרועות שלך הן ההיבט החשוב ביותר בלימוד ריקודי בטן. בין אם זה בזמן חי-שימי, או בזמן ביצוע הפיצולים, או אפילו בזמן משחק בצעד מהיר הפוך, הזרועות שלך חשובות בין השאר מכיוון שהן מזכירות לך תמיד לשמור על מעורבות ולבנות המשכיות כשאתה מזיז את הגוף שלך מצד אל- צד וקדימה.

ריקודי בטן או רקס שרקי פירושו, מילולית, "ריקוד מזרחי" והוא ידוע גם בתור ריקוד מזרחי. זוהי צורת ריקוד סולו אך קהילתית המבטאת את חיי החברה של האזור.

סגנונות הריקוד השתנו במידה ניכרת לאורך ההיסטוריה הארוכה שלו באזורים ובציביליזציות שונות - יצירות מוזיקליות, ביטויים תיאטרליים של שורות מקהלה וסגנון חקיקה נמצאו בקורלציה עם השינויים בדת, בחברה, בביטחון הציבור ושימור התרבות. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Rishon-Lezion.php

אמנים משתמשים בטכניקת השימי כדי לגרום לירכיים שלהם לנוע מצד לצד. גם חלקי גוף אחרים יכולים לנוע בצורה אקספרסיבית לפי הדמיון.

היצירה תהווה מבוא על ריקודי בטן למתחילים - היא תכסה את כל הגורמים השונים על סוג ריקוד זה כמו כמה זה עולה, איך לומדים ריקודי בטן למתחילים - אורך: 1200 מילים

יסודות ריקודי בטן: שיעור 1: איך לעשות ריקודי בטן מצריים

ריקוד שמוצא את שורשיו כל הדרך למצרים העתיקה ואתיופיה, ריקודי בטן כולל הרבה דחיפות אגן, תנועות ידיים חינניות ויכולת לפתות בן זוג לשעבר בחזרה - או לפחות להשאיר אותם עם זיכרון נעים. למד כיצד לרקוד עם הבטן שלך!

ריקודי בטן היא צורת ריקוד בלתי נמנעת שהיא אחד מהאמצעים הטובים ביותר לשמירה על מצב רוח חיובי ואופטימי לאורך כל היום.

אין שום כוריאוגרפיה ברמת מתחילים עבור רקדנית הבטן. צריך רק להשקיע מאמץ בהבנת הטכניקה הנכונה וייקח שנים לשלוט במהלכים הללו בצורה מיומנת.

הרקדנים הפטפטנים האלה מפנקים את עצמם במוזיקה הקצבית הזו, כמו גם בסגנונות היפ ופולקלוריים כמו רקס שרקי, שאקלייה זייטונה, טאראב, חביבי דאהא, קאייסי מוסטאנייה, בת אל-ליל ואל-נבנאטי, מצ'נדה ורבים אחרים ברחבי המזרח התיכון .

רוב התנועות הן עיגולים קונצנטריים, או צורת הדמות שמונה. בחירת חלק גוף אחד ויצירת מהלך איתו הוא המפתח. אתה עושה מהלכים קטנים בכתפיים כדי ליצור את הזרועות המתערבלות של סגנון מזרח תיכוני קלאסי; אתה יוצר תנועה גדולה יותר בירכייך כדי להביע גישה נשית באמצעות טיפות ירכיים ושימי.

אם תרצה, תוכל לשנות את הקצב שלך עבור כל אחד מהמהלכים הללו על ידי צילום מהיר יותר או איטי יותר עם החלקים הנתונים של הגוף שלך. לאחר שלמדת את התנועות, התנסה בכל מקום; אחד בכל פעם או ביחד בסנכרון, מה שמרגיש לך נוח ואותנטי.

Просмотров: 49 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar