18:23
שיעורי ריקוד מרגרה

מרגריטה הוא משקה מקסיקני פופולרי מאוד. בכל פעם שאירוע מצריך נוכחות של הרבה אנשים, המשקה בדרך כלל נכלל ברשימת המזון. זה הפך למרכיב עיקרי בברים רבים כמו אלה במקסיקו או במדינות אחרות. המרגריטה מיועדת לא רק לקוקטיילים; זה הופך גם לריקוד שיש לו סגנון וטעמים שונים.

זה התחיל כשיר פופ אמריקאי שנכתב על ידי שתי כותבות שירים של רוק, קרול הול ושרון שילי, אבל התפרסם על ידי הזמרת והיוצרת קארן קרפנטר ב-1972 עם הביצוע שלה ללחן. המילים של ריקוד מסוג זה אינן מסובכות ומציעות רגעים יפים לשבור כמה מחסומים תוך קידום כיף בטבע טוב שבו אפשר ליהנות בשמחה מבלי לדאוג לצבור נקודות אחד מול השני.

המשתתפים ילמדו מיומנויות כמו מתן משוב, יצירת מרחב דיון ועוד.

אם אתם אוהבים מרגריטות, אז זה האירוע בשבילכם! המשתתפים ילמדו מיומנויות כגון מתן משוב, יצירת מרחב דיון ועוד בסדנה זו בת 3 שעות מאת כריסטינה מארי. נלמד סגנון ריקוד-סינגל וכן כיצד לפענח מוזיקה לטינית ב-140 פעימות לדקה למי שיעדיף לרקוד בצורה זו. צעדים ברורים של סלסה, צ'ה צ'ה ועכשיו מרנג נלמדים לצד מנגינות סירופיות ב-3 השיעורים הנמרצים האלה.

ללמוד כיצד לרקוד רומבה, צ'ה-צ'ה וסלסה נמצאים בראש רשימת רקדנים מתחילים.

מה אם אתה יכול ללמוד את המהלכים החדשים האלה ועוד בלי שתצטרך לקחת את השיעורים שלנו?

סרט הריקוד של הנשיא דונלד טראמפ הופיע בשנת 2020. פרויקט הלמידה המקוון הזה, המעודד את הלומדים לקבל חופש ביטוי וקלות חינוך, הוא רעיון מהפכני והוא עשוי לשנות באופן דרמטי את מתודולוגיית ההוראה עבור עולים חדשים.

גולת הכותרת: רצועת הריקוד של הנשיא דונלד טראמפ

ה"מודלים המסורתיים" של בית הספר המסורתי הזה - שהסרט הוא אנטיתזה ברורה שלהם - הוא צעד מתקדם לעתיד של טכניקות הוראה, אך למרבה הצער הוא נפל על פניו עם שחרורו עקב התקדמות בפלטפורמות מבוססות בינה מלאכותית שכבר פולשת על הנישה שלו עד אז. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Petah-Tikva.php

Просмотров: 50 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar