05:06
"סקס בעיר גדולה": ביקורות על סדרת הטלוויזיה

"סקס בעיר גדולה" הוא פופולרי באופן בלתי מוגדר, הדבר העיקרי כפי שאנחנו מדברים על 4 נשים שונות מאוד, אשר דמויות לתפוס את כל הסטריאוטיפים של נשים. בסדרות טלוויזיה זו, נושאים מצפוניים, מצחיקים וחדים וקשיי היחסים שיושרו, ובאותו מאות שנים.

התוכן של המאמר נערות ליווי בהרצליה

1 רעיונות על סדרת הטלוויזיה "סקס בעיר בטלנט" משתמש Reddit

מצגות על סדרת הטלוויזיה "סקס בעיר בטלנט" משתמשי Reddit_reddit

"לא התבוננתי בו כשהוא יצא, הביט דרך כל העונה כשהיה מבוגר.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, מה שהם רוצים להיראות טוב בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. הכנסה זו היא די למדי, כדי לכסות לחלוטין לחלוטין את כל הכרחי.

אני חושב שהסדרה מציין באופן מושלם לגברות שונות והעדפות הסקסיות שלהם, וברובן, קרוב מספיק למציאות.

קארי, עם הזמן, הפכה יותר ויותר אנוכית וקרחת, אז לא הייתי מעריץ שלה. אבל אהבתי את פסים העלילה של נערה אחרת. מעת לעת, זה היה רגיל, אבל בכלל לא מופע רע, במה רגעים מרגשים רבים ". - Blinker265

"אני אוהב! זהו קומדיה מטופשת מצחיקה על מין, שתייה, קריירה, ניו יורק, אופנה ויחסים ". - Salticido "התבוננתי כמה פרקים, בורחת, שכן אמי העריצה אותו. הסדרה נראתה לי די חמוצה. צפיתי בזה פעמים רבות, מעת לעת וברגע שאני יכול להפעיל אותו כעל רעש רקע. כמה נשענים בו, באופן טבעי, hyperbolized או פשוט הוסיף לערך הלם, אבל רבים של מצבים התרחשו בחיי או בחיי החברים שלי ". - משחת יופי "בכנות, בשבילי זה רק פורנו ניו יורק עשיר. אני אוהב להסתכל על הבגדים של הגיבורות העיקריות, הדירות, הברים היוקרתיים והמסעדות שבהם הם הולכים. בכל פעם שאני מרגישה מדוכאת, כוס יין וכמה פרקים "סקס בעיר בלט" אילצו אותי להרגיש הרבה יותר טוב ". - סיפורים "אני חושב שהדמויות הן היפרבוליות, אבל זה צריך להיות קרוב משפחה. אני לא מכיר שום גברת בכלל, שיהיה דומה לסמנתה. אף אחד". - miss_toss_it "הסדרה משקפת קשיים אמיתיים. בגידה, סקסי שאין דומה, עליות ומורדות של ידידות, נישואין, נישואים רעים, הריון ". - לא "אני אוהב את הסדרה הזאת. זו לא הסדרה שאני אראה את עצמי, ולא את המופע הגרוע ביותר בעולם. - Upatstars "סדרת הטלוויזיה האהובה: תווים תשומת לב הגונים שאילצו אותי לתסם על חיי". - Mompants69 "אני בטוח כמעט שהוא ישן עם כמה אנשים, אשר הם אומרים על". - פימפסנוצות "הורשעתי רק כמה פרקים, אבל אהבתי את זה בראש. זה ממש כיף, ותווים הם נוצרו נהדר. זה, בעיקר, הוא עמוק כמו נחמד, כמו לפחות אחד אחר מאשר הפופולריות של הזמן הזה הוא פופולרי ". - קרבונט "הסדרה, שנקודה בגלוי על סקס, עשויה תמיד להיות תגובה אחרת בצופה. במדויק הוא תפס את המשימות האמיתיות של מין, היכרויות ויחסים ". - pinkpixy "כן, קארי משוגעת, ואחרים יש משימות משלהם, אבל אם הם היו מחליפים ללא דופי של נשיות, זה יהיה מספיק מופע חמוץ". - dottiepalooza "כנראה, זו הסדרה האהובה ביותר שלי. זה מעניין". - fishielicious "זה היה מעליב לעקוב אחר איך המופע התפתחה מן ההיסטוריה על 4 בטוחים בתוך עצמנו, נשים מוצלחות ואת המורכבות של החיים בניו יורק בהיסטוריה מוקדש בגדים חילוניים, נעליים וארונות". - allintensepoxoises "אהבתי את מירנדה וסמנתה. שמתי לב שהם יכולים להיות מעת לעת מאוד mercantile, אבל אהבתי את בגרותם ואת הביטחון העצמי, ואני חושב שהסדרה תהיה טובה יותר אם הוא מתמקד בכמה מהם, ולא על קארי ". - אקשט "התחלתי להביט בו כשהייתי בן אחת-עשרה, כי אמא שלי העריצה את הסדרה הזאת והניחה לי להביט בו איתה. אהבתי את סמנתה. אלוהים, כפי שעריץ אותה! כרגע אני בטח לא נראה את זה, אבל זה לא בטוח ". - Kitkatness "זה היה אחד ההופעות הראשונות, שבו נשים קראו בגלוי על יחסי מין, על חייו שלו, ולמרות שכל הפרקים הסתובבו סביב החבר'ה, זה היה מאוד בכנות הצהיר כי הגברות שמחות עם סקס". - smootie "אני לא מספיק שאני יודע על סגנון החיים של הגברות העשירות המתגוררות בניו יורק, ולכן אין לי מושג איך הסדרה מציאותית, אבל אני חושד שכמעט הכל בו הוא מאוד hyperbolized. אני לא רואה את זה מאוד ברצינות. פשוט תהנה צופה ". - Purpleweasel "אני אוהב את סמנתה. היא היחידה שנדמה שהיא קצת סיפוק ותכלית בחיים.

הצעות ליווי בישראל משולמות למעשה. מספר, לקוחות - חבר 'ה מוצלחים, אלה המבקשים להופיע באופן חיובי במנוף בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה בהירה. הרווחים הזו די מספיק כדי לספק באופן אישי באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

שלושה אחרים כמעט לא עושים דבר, רק להפריע זה לזה ". - ibbity "היה נחמד לראות את ההצגה המוקדשת לחייו של הגברות, גם אם אלה היו מתוארים כל כך שטחים, שנראו בדמויות הקריקטורות". - פורה "זה כיף וישר. הסדרה מתנפחת את כל הנושאים שבהם אתה צריך להתמודד עם הגברות על תאריכים על צעדים שונים של חייהם, גם את הנושאים של מערכות יחסים, הריון וכמעט כל האחר ". - קולט לברובסקי "הנה הטריטוריה שבה נוכל לשתף ולדון בכל מה שאנחנו מעוניינים". - אלנה Meshkova "הסדרה, המציינת את החלומות של נשים להיות עצמאיות של בחורים, כדי לקבל את היכולת לבנות קריירה ולהשתמש בחורים רק למין". - Krasimir מרדז 'ואב "אולי שמעת את הביטוי" אישה עשירה ". קארי ברדשו - ההפך הגמור מזה. היא זו שאמהותינו לימדו אותנו לא להיות. למעשה, כל החברים שלי רואים את הדמות שלה להיות סיוט. ". - מליסה מיר "במופע הזה, הגברות עצמן אחראים על חייהם ועל הבחירה. גבירות אלה מעניינות, מרתקות, מוצלחות. בארוחת הבוקר הם נשואים, ובארוחת צהריים - על סקס ". - פרח קסמן.

Просмотров: 411 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar