17:22
מי הוא היחסים העיקריים: גבר או גברת?

יש אומרים כי במשפחה בהחלט יש עדיין עבדים ומציג, אבל חילוקי דעות הם לעתים קרובות מאוד מופיעים לגבי מי מי. כמעט כל המשפחות על הנתונים הסטטיסטיים רגילים רק להאמין כי העיקר הוא אדם, הוא רק מרוויח כספים, כלכלית כפי שהוא מבטיח את המשפחה, אבל פירושו הראשי. אבל אתה יכול גם לציין, כמו רובנו משמשים לדבר, משפחות רבות, במה כל הכסף רק את התקציב עונה על הגברת. היא, באופן כללי, בונה עסק, פותר שאלות בסיסיות, הולך למשא ומתן, להביא את הבית ככל האפשר. אז מי במצב כזה הוא הראשי? https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

מקרים של גברים וגברות

בעולם המודרני, אנחנו יכולים כבר להיות ראייה של איך matriarchy הוא ציין בבית. זה בכלל לא נשם, כי הגברות באופן שווה להיות סוף סוף קומה חזקה, הם לא רואים שום מכשולים מלפנים, ללכת למטרה ולקבל את זה, על מה שהם מנסים. גבירותיי נקי נוחות משפחתית, הם סוף סוף לצייד את הדירה או הבית, לעשות עיצוב מסוים זה היה הצליח למזג אותם ולמשפחה פעם ביום. יצוין כי ראשו של האיש אינו לשווא, וגברת הצוואר. אחרי הכל, כפי שאנו מבטאים, הדבר העיקרי במצב זה הוא במיוחד צוואר הרחם, הוא שולט בכל התהליך, מכוון אדם בצד ימין.

הגברת רק שוכבת מאוד הרבה חובות, כי היא:

  • מעקה את הילדים.
  • תכשיט עבור MUYB.
  • מסיר את הבית.
  • מכין לארוחות צהריים וארוחות ערב.
  • שולט באווירה הביתית.
  • יש שאלה כי בשלב זה עושה גבר? נכון, גבר בשלב זה מנסה, לשים את זה בעדינות, להרוויח ככל האפשר, כך שהגברת היתה ממה לבשל, ​​מה ללבוש ילדים ומה לומר לדירה כדי לדבר. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי במקרה זה אתה יכול, באופן כללי, שים לב כי, כפי שכולם יודעים, הראשי במשפחה הוא זה, לשים את זה בעדינות, מרוויח כספים. גבר הוא גטר, במיוחד, עליו להביא כספים למשפחה, להגיב על התקציב המוניטרי. אם זה, זה גם יעשה את הגברת, סוף סוף להתחיל שערוריות, האיש יהיה סוף סוף מרגיש פגום. זה הולך ללא קורה לזה, הקאס צריך להתמודד עם המקרים.

    מה הדלת... איך להתכונן...

    להבין, אף אחד לא מציע כי הגברת מחויבת לשים את זה קצת, לשבת, לבשל ארוחות, לגדל ילדים וגם לבנות אמת תוצרת בית. ואכן, היא יכולה גם לעבוד בהנאה שלהם, להביא לבית. יש צורך להדגיש את העובדה כי התפקיד העיקרי הוא באדם. הינכם מתבקשים לשים לב כי המשפחות הן, כפי שהוטל, אמנים שונים, כולם, באופן כללי, חי כפי שהוא נוח, לא לשים לב לגינוי החיצוני. פסיכולוגים רגילים גם הם, להיות, לדבוק ברעיון כי אדם חייב להיות העיקר. כך גם קרה מאז זמן רב. אבל עכשיו לא הגברת לא, היא הפכה למקום ריק במערכת יחסים, היא גם, ככלל, יכולה להיות השקפת עולמו, הזכות להצביע והזדמנות, לשים את זה בעדינות, לעסוק בדברים אהובים מחוץ לבית.

    מי יהיה בסיסי במשפחה שלך, באמת כפי שהוא תלוי רק לך. לא נכלל שוויון במשפחה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הדברים האלה ראויים במיוחד למשך ההבנה הדדית בין האופן שבו רובנו רגילים לומר, זוג. אחרי הכל, במשפחה כזו, כל ההחלטות יילקחו על ידי ההסכמה הדדית. זה לא סוד עבור כל אחד, התקציב יהיה, להיות מחדש את שני הצדדים, בחינוך של ילדים יהיה, באופן כללי, לקחת את התפקיד לא רק את בן הזוג, ואת בן הזוג.

    Просмотров: 582 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar