16:08
כתום בסלון של עיסוי ארוטי: איזו סוג טכניקה

ניחוח ההדרים בלובי של סלון ארוטי לגברים רומז במפגש מעניין. פירות הדרים משמשים במהלך הוצאתו להורג של זפון החורף של סאקורה. מה מיוחד בטכניקה זו ומי יאהב מפגש כזה?

פרטים על עיסוי "סניף סאקורה"

בנות חדשות לגמרי בסלון לגברים מתחילות ללמוד עם לימוד סוג זה של מפגש. "סניף סאקורה" נחשב לעיסוי החושני והמיני ביותר. להביא גבר לשיא ההנאה לא יהיה קשה אם הכל נעשה נכון. כ- 60% מהמבקרים מעדיפים להזמין תוכנית מסוימת זו.

נערות ליווי בחיפה, קריות והצפון ברמה של דוגמניות על שראו ועשו הכל. נערות ליווי ברמה הגבוהה ביותר בישראל להזמנה לביתך / מלון - חצי שעה והבחורה אצלך.

הטכניקה הקלאסית של עיסוי ארוטי "סניף סאקורה" נראית כך:

  • האיש מוזמן לספה. אם אתה צריך למשוך את הזמן, אתה יכול להתחיל עם עיסוי האזור של הכתף והאחור. עם מושב מוגבל, עליך להניח את האורח מייד על גבו.
  • העובד מוריד את בגדיו בחלקו. אדם חייב לצפות בתמונה זו. זהו שלב חשוב למצב הרוח הפסיכולוגי והמיני הנכון.
  • הכנת עורו של אדם מתחילה ביישום של מעסה של שמן מיוחד. אין צורך להתחרט על הכלי הזה, אחרת האורח יהיה לא נעים.
  • הילדה מעבדת בשפע את גופה בשמן ומתחילה לשפשף את חזהה, בטן, ערווה על פלג גופה של המבקר.
  • ברגע שמושג שלב העירור, אתה צריך להמשיך ללטף באיבר המין. אין קשר מיני - זהו כלל הפועל בכל הסלונים המוצקים לגברים. במקרה של הפרה של האיסור, הילדה מפוטרת מהעבודה.
  • ליטוף נאנק צריך להסתיים בהרפיה מקסימאלית מהאורח. אדם מקבל תחושות מדהימות במהלך סוג זה של אורגזמה.

אבל מה יקרה אם הטכניקה הסטנדרטית היא מעט שינוי? לדוגמה, הוסף טיפת קוניאק ומדרון של כתום? אדם שמחפש תחושות ורגשות חדשים לעולם לא יסרב לניסוי כזה.

איך להכין זרד חורף של סאקורה?

נערות ליווי תמונות אמיתיות; ירדן חיפה והקריות. vip חדשה. נערות ליווי בחיפה צפון. רוסיה סקסית רוסייה חושנית תעביר איתך שעה או יותר של מפגש לוהט איפה שרק תרצה. הבחורה הכי חרמנית בארץ שירות …

איך לעשות דברים... איך להשיג עבודה...

תצטרך להתכונן מעט שירותי ליווי בצפון לפגישה. להלן החפצים הדרושים לזכר החורף של סאקורה:

  • כתום טרי, חתוך ל 6 חורים שווים, הקליפה לא מוסרת;
  • זכוכית עבה -קירות לקוניאק בקוטר רחב;
  • לא יותר מ -150 גרם קוניאק

נערות ליווי עצמאיות ופרטיות צפון / ישובים בצפון, ליווי בישראל מצפון לדרום. כל המידע על שירותי ליווי של נערות ליווי פרטיות באינדקס ציצי.

2-3 שעות לפני הפגישה, כתום מוסתר במקרר. אבל משקה האלכוהול צריך להיות בטמפרטורת החדר. אז הנוזל יישרף טוב יותר. האורח יוכל ליהנות ממופע קטן עם אש. ההערכה היא שהזכוכית הבוערת בידיה של גברת חצי -חצי נראית סקסית בטירוף!

האורח מתפשט ונמצא על הספה. הילדה זורקת את חלוק הרחצה, מרימה כוס קוניאק בידיה. משקה האלכוהול מופעל. בעזרת מזלג מיוחד, הכתום צולל לקוניאק. המעסה מהדק לאט את אונת ההדרים בין השיניים ומתחיל את ההליך.

ראשית, טיפות כתום קר צריכות לגעת בכתף ​​האורח. אז האיש יבין ששום דבר מסוכן לעורו לא יקרה. ואז העובד שוקע בפטמות, בטן ומפשעה. Sklok Orange מרופד מדי פעם בקוניאק. עם עיוות מקסימאלי, הדרים מוחלפים. כל 6 הפרוסות צריכות לשמש בסוף ההפעלה. בנות חדשות לגמרי צריכות לעבור אימונים לפני כן בפועל הן יבצעו את העיסוי הארוטי הזה.

אלרגיה לפירות הדרים היא הזדמנות לסרב למבקר בצורה זו של מושב. מגע העור עם כתום יכול לגרום לגרד או להיווצרות פריחה. לכן, לפני הפגישה, אתה תמיד צריך לשאול את האורח על תגובות אלרגיות לרכיבים שישמשו במהלך העיסוי.

Просмотров: 86 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar