13:14
כאישה לחוות אורגזמה במצב שליחות: הדרכים הטובות ביותר!

המיקום המיסיונרי כולל את מיקומו של אדם מלמעלה, ונשים - תחתית. אין ספק על עמדה זו שמעתי כל אחד מהם. זוגות רבים מעדיפים לקיים יחסי מין: תנוחה זו מאפשרת לך ליהנות קרבה פיזית, חושניות בתנאים נוחים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

התוכן של המאמר

1 קושי עיקרי: אורגזמות נדירות אצל נשים 2 אפשרויות אפשריות: כיצד לגוון את התנוחה 3 שיטת יישור מיקום 4 מחקרים על האפקטיביות של שיטה זו 5 דרכים שימושיות אחרות

קושי בסיסי: אורגזמות נדירות אצל נשים אני

עם זאת, במקרים מסוימים, יציבה זו עשויה להיות בעייתי. לדברי אחד המחקרים, רק 25% מהנשים חווים אורגזמה במהלך יחסי מין ללא קשר לתנוחה. ואם אתה מחשיב את זה המיקום המיסיונרי הוא אחד המוכרים ביותר, ניתן להניח כי ב זה אפילו יותר קשה להגיע לשיא שלה.

באופן עקרוני, בנות ולא צריך לחוות אורגזמה ישירות במהלך המיקום של הפין בנרתיק. שותף יכול להביא אישה לשיא עם ליטוף או, למשל, צעצועים שונים. גַם, בנוסף למיסיונר, אתה יכול להשתמש בתנוחות אחרות.

אפשרויות אפשריות: כיצד לגוון תנוחות 2

לחלופין, באפשרותך להשתמש במיקום "אישה על גבי". בתוכה, הנערה ממוקמת על הירכיים של גבר, אשר מאפשר לשליטה רבה יותר על תהליך החדירה. מצד שני, גבר יכול לסחוט אגרוף ולארגן אותו ליד שותפים איברי המין - כך, כדי עצמות של אצבעות לשפשף על פני העור ואת הדגדגן. זה יאפשר להגיע לאורגזמה מהר.

חלופה נוספת היא המיקום של "סגנון Doggi". באב יש לו את היכולת ללטף את הדגדגן של הנערה, ולספק מספיק גירוי כדי להשיג אורגזמה.

אבל גם למרות החלופות האפשריות, זוגות רבים הם כולם באותה מידה רוצה להשיג אורגזמה בתנוחה מיסיונרית. לשקול, מה ניתן לקחת במקרה זה.

מיקום יישור מיקום 3

בפעם הראשונה שיטה זו הוצגה בשנת 1988 חוקר מין אדוארד אייקל, שטען את הרעיון שלו מאפשר לך לחוות אורגזמה לרוב הנשים בתנוחה מיסיונרית. הרעיון כאן פשוט מאוד: אדם חייב לעבור קצת: כך עצמותיו אגן יותר במגע עם הדגדגן.

מסיבות בלתי מובנות, זו היתה הדרך האוניברסלית במשך זמן רב נשכח בסביבה סקסית. כמובן, כמה מחקר מדעי על ציון זה בוצע; ולפני תחילת שנות ה -90 של המאה הקודמת על הדפים כתבי עת מיוחדים יש כמה מאמרים מחקר. עם זאת, רק כמה סקסולוגים וזוגות החליטו לנסות את היציבה הזאת.

מחקרים על האפקטיביות של שיטה זו 4

כך שכזה המשיכה להתקיים כאילו Sexology המיינסטרים. למרות שחוקרים המשיכו בהם להיות מעוניין.

עמידות סובייטית וחוסר תקיפה של מידע הולידו את הדעה הלא מדויקת כי הליווי הוא משהו, עם בושה, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

36 נשים השתתפו באחד המחקרים המדעיים, שלא היו צריכים לחוות אורגזמה במצב שליחות.

כל הנושאים השתתפו בהדרכה של 8 שבועות הקורס שמטרתו היא לשפר את חיי המין. בנוסף, 17 הנושאים הומלצו לעסוק באוננות, כך שהיו להם היכולת להרגיש רגוע יותר בעת תקשורת עם שותף.

בהתבסס על רשומות יומן שהבנות הובילו, היו המסקנות הבאות נעשות. קבוצת נושאים מתאמנים סיפוק עצמי עבור הקורס, הוא התחיל לחוות אורגזמה ב -27% יותר. קבוצה זו התאמן את שיטת השוואת המיקום, האורגזמה חווה 57% לעתים קרובות יותר - וזה יותר מ 2 פעמים.

דרכים שימושיות אחרות 5

בין היתר כדי להשיג אורגזמה במיסיונרית עמדות הן ראויות למדי תשומת לב כדלקמן:

כרית מתחת לירכיים.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. יותר מבחינה כלכלית אסקיטן, זה ידגיש את הרמה ויאוסף חברה יפה.

אם אתה שם כרית קטנה מתחת לתחת אישה, אז זה יאפשר קצת לשנות את זווית החדירה של חבר בנרתיק. פין יעודד אותם האזורים הנמצאים אופקי כרגיל תקנות, ככלל, להישאר לא מושפעים. רגליים דבקות. זו שיטה פשוטה מאפשרת לך לעשות זין צפוף יותר שמגדיל את התחושות באותה מידה ובאדם נשים. משמעות השיטה היא שכאשר הפין מוסר הנרתיק, שותף מפחית את הרגליים מעל הגב התחתון גברים לחצות. מציב "מזחלת סינית". באנשים, לפעמים זה נקרא לזה קל יותר - "רגליים על כתפיים ». השם הפרטי, כמובן, נשמע יותר רומנטי; ותנוחה זו באמת מגיע לו עם אותה קוהרנטית. רגלי רגליים להישען לגוף של המאהב. הישבן שלה צריך להיות ממוקם על הירכיים גברים. בתנוחה זו, הנקודה G הוא מגורה היטב. גם הנערה היא ידיים חינם, והיא יכולה בקלות ללטף את הפטמות שלהם או הדגדגן - אשר בהחלט יהיה חתום על עצמו ואת בן זוגו.

עוד אחד דרך חשובה להקל להגיע לשיא בתנוחה מיסיונרית - זה הרפיה נשימה עמוקה. להשיג אורגזמה היא הרבה יותר קל מרגיע ומרגיע. ילדה יכולה להשתלט על נשימה, לעשות המינימלי שלו ככל האפשר. זה יאפשר לך להירגע את הגוף במהירות להגיע פִּסגָה.

Просмотров: 4835 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar