12:00
חיקוי של אורגזמות זכר: מדהים, אבל הם גם עושים את זה

האם חשבת אי פעם על הדרך הבחור שלך לקיים איתך יחסי מין? מתברר כי בחורים רבים לפחות פעם אחת אורגזמה מחקה. לא חשב? אותו הדבר. אם אתה חושב כי נשים היחיד שחיקוי אורגזמות, אז אתה טועה מאוד.

התוכן של המאמר

1 למה גברים לחקות אורגזמות 2 לא צריך עוד להעמיד פנים: כיצד לפתור את הבעיה

כמובן, על פי מחקר, נשים יותר Mimicize אורגזמות. עם זאת, שחקנים אלה שאין להם אוסקר, לא מוגבל למין הנשי. למה אתה צריך חיקוי זה? על ידי לכאורה הן לגברים ולנשים, אורגזמות מזויפות קשורות מזעור של בעיות במערכות יחסים. ברוב המקרים, הם לא רוצים פגיעה בנפש ולערער את היוקרה של השותף.

למה גברים לחקות אורגזמי

יש הרבה סיבות למה אדם יכול להעמיד פנים מרוצה. פסיכולוגים להקצות כמה סיבות שכיחות:

הוא רוצה לסיים את התהליך מהר יותר. זה ידוע כי באמצע האדם שאתה צריך בערך שבע דקות לבוא לאורגזמה. אם פתאום הוא רואה שזה עושה הכל זמן רב מדי, זה בהחלט יהיה לחקות אורגזמה. הוא רוצה להסוות שפיכה מוקדמת. כמה בחורים, בהפוך, בושה מהירות הלא הולמת, וזה גם מוביל אותם להעמיד פנים. כדי לשמור על הערכה עצמית.

איסוף מקצועי מתכנן לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. רק זה לא צד אחד בלבד כאשר עובד.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

זה החיים ולבוא לקחת בחשבון כוח עליון. לא תמיד אפשרי בהצטיינות, והאיש קל יותר להעמיד פנים שזה, מאשר להסביר את הסיבות לכך שזה לא קרה. כדי לרצות את השותף. אדם מחקה אורגזמה עשוי להיות מודאג כי השותף ירגיש אי נוחות בגלל חוסר היכולת שלו לסיים. בגלל זה, אדם מפסיק סקס לאורגזמה. כדי לציית לכללים. זוגות מסוימים יש מושג מסוים איך יחסי מין צריך. חוקרים מאמינים כי כמה גברים לא יכולים לבוא עם דרך אחרת לעצור סקס, למעט אורגזמה מדהימה פיקטיבית, ולכן הם בסופו של דבר להעמיד פנים אם ההנאה לא מתרחשת באופן טבעי.

גורם לחיקוי של שני המינים הם כמעט זהים. ובמקרים מסוימים זה באמת טוב יותר לסגת מאשר לשחק "למנצחת".

כבר לא צריך להעמיד פנים: כיצד לפתור את הבעיה 2

אם זיוף קורה, אבל לעתים רחוקות מאוד, אז זה תמיד להתקשר לבעיה. עם זאת, אם זה קורה על בסיס קבוע, אז זה באמת סיבה לחשוב ולדון עם בעיות לחיצה על שותף. הנה כמה צעדים שניתן לנקוט:

שוחח עם הרופא שלך. ישנן מחלות המפריעות לתחילת אורגזמה, שפיכה מוקדמת או מורכבות עם זקפה. קח את הבדיקות שהוא ממליץ, ואז אתה יכול לפתור את כל הבעיות. שוחח עם המטפל. לפעמים זיוף של אורגזמות טמון בבעיות רגשיות.

מתכנן איסולס מנוסה לעבוד עם עשיר בישראל. הם בהחלט נדיבים ועדינים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים שימושיים בעת עבודה.

אולי, יהיה צורך לסייע לפסיכותרפיסט כדי להבין מה הדבר האמיתי טמון חיקוי. להפחית את השימוש סמים ואלכוהול. גברים נוטים לזיף כאשר הם תחת השפעתם של סמים נרקוטיים, חומרים פסיכוטרופיים או משקאות אלכוהוליים. אוֹנָנוּת. זה מושלם פִּתָרוֹן. אין צורך ללכת לשום מקום וחוץ מזה הוא נחמד. אולי השותף שלך לא יכול לגמרי לספק אותך. אז המשחק מגיע לגירוי ידני. כאשר אתה מוצא נקודות להביא אותך הנאה, לחלוק אותם עם שותף, ואז יש סיכוי כי חיקוי לא צריך.

מה שזה לא יהיה, אתה לא צריך להעמיד פנים. במקום זאת, לעשות כל מאמץ כדי לראות את שורש הבעיה. זה יוביל אותך לחיים אינטימיים מאוד מהנה ומעמד בריאותי בכלל.

אין צורך להעמיד פנים. במקום זה, מצא את שורש הבעיה - זה יוביל לחיי מין נעימים יותר בשבילך ועל השותף שלך.

Просмотров: 245 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar