03:55
הסטייה המוזר ביותר - 30 פנטזיות אנושיות בלתי צפויות

באופן כללי, למעשה, המונח "סטייה" הוא די שגוי. ובכל זאת, הכדור המיני הוא דבר כזה כפוף מעט לשליטה מודעת. מה שאתה מרגש אתה נוצר בילדות עמוקה כזו ועל חלקים עמוקים כאלה של התודעה שלך ואת המוח שאתה למעשה לא יכול להשפיע על זה. לפיכך, ולגנות אנשים מרגשים לא מה שנחשב בדרך כלל מרגש - זה בלתי אפשרי. העיקר הוא שהם לא פוגעים בו או אחרים. נערות ליווי במרכז

התוכן של המאמר

1 למעלה 30 של סטיונות מוזר ביותר

עובדה מעניינת נוספת: להלן תקרא הרבה מילים עם שורש של "פיליה". אבל באופן כללי, "Filia" הוא כאשר אדם חווה השתוקקות פתולוגית למשהו, לא יכול בלי לקבל שביעות רצון מינית במקרה זה. אם אתה בדיוק כמו משהו - זה לא filiya, אבל העדפה.

Likbez הושלמה, הזמן של צמרות הדברים המוזרים ביותר שאנשים מעשנים במין נחשבים אטרקטיביים ומינית!

למעלה 30 של סטייה מוזר ביותר - 30

Acromophylia - עירור מאנשים עם איברים קטועים. אתה תהיה מופתע, אבל יש כבר טופס שבו התמונה "Ampui" נבחר כפי שהם קוראים לזה. ובעיתים קרובות אנשים שאיבדו באמת איברים לא נעים את תשומת הלב של פטישיסטים כאלה, כי זה לא "התאהבתי בך, וזה לא משנה מה החסרונות שלך יש לך, גם אם זה איבר קטוע," זה " אתה - ההתגלמות של הפטיש שלי לגפיים קטיעות ". ברר! Pygmalionism - עירור על הפסל. ובכן, באופן כללי ... אולי אי פעם שומעים אופניים על פסל לוציפר? פסל אחד של עידן הרנסנס טיפס על פסל לוציפר והכניס את הכנסייה. הוא התבקש להסיר את הפסל הזה, כי לוציפר נראה קהילתיים סקסיות ומסיחות מדי. הוא טיפס עוד פסל סקסי ... היה מקרה מסיבי של פיגמליונליוניזם, כמובן. Apothemphilia - ההתרגשות מחשבה על עצמו כאדם עם מוגבלות, מפנטזת איך האדם עצמו יאבד איברים, ראייה, חולה במחלות נפשיות. Outgohinefilia - התרגשות אצל גברים עם מחשבה על עצמם בתמונה של אישה. קשורים קשר הדוק לחצות (כאשר גברים ללבוש הלבשה תחתונה). אגב, יש סטריאוטיפ כי זה בגלל הומוסקסואליות או הרצון להיות אישה (טרנסקסואליות). זה באמת יכול להיות מחובר (אני רוצה להיות במערכת יחסים עם גברים - אבל אני גבר עצמי, אדם לא יכול להיות במערכת יחסים עם גבר - אבל נשים יכולות - זה אומר שאני צריך להיות אישה) ולא להיות מחובר בכלל. לדוגמה, השתנה לאישה, אדם יכול להיות מועבר נפשית לגיל ההתבגרות כאשר הוא, למשל, ריגל, איך אחות גדולה השתנתה החוצה. Outopllusfiliy - כאשר אדם מעמיד עלייה בחליפת הצמיחה של צעצוע קטיפה, כגון אנו להפיץ עלוני פרסום ברחוב. וכן, יש אפילו פורנו עם זה. Hasmofilia - אטרקציה למערות, סדקים, עמקים. ובכן, ייתכן שיכולתי לראות תמונות של המערות הדומה בצורה של איברי המין הנשי, כן? זהו זה. Cleacophilia - עירור כאשר נופל מן המדרגות.

מקצועי escrates רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא רק הצדדים הטובים לעבוד.

איך זה יכול להיות מרגש? ו ktulhu מכיר אותו. פטישיזם - התרגשות מאובייקטים שהיו במגע עם מי שעובר פטישיסט. לדוגמה, בסרט "מאלן", היה סצינה שבה הדמות הראשית מאוננת, באמצעות גרבונים של הזכר, אישה יפה, שהוא שוכב. זה פטישיזם. אבל באופן כללי, כל אובייקט יכול להיות פטיש, אפילו לא קשור לחיי מין, למשל, ידית או נעליים. פורמיקופיל - עירור של חרקים. מוטב שלא Google Hentai עם זה. כן, יש הנטאי. יש נשים מכוסות חרקים, במיוחד איברי המין שלהם, או חרקים ענקיים להפריש אותם, ואז הזחלים לצאת מהם. סליחה מה? אתה בעצם אוכלים? מצטער. Cataptrofilia - עירור ממין או אוננות מול המראה. פטיש נפוץ למדי, לעתים קרובות מהבהב בסרטים ארוטיים. אצל אנשים מסוימים, האטרקציה על ההשתקפות שלהם היא כל כך חזקה כי הם אפילו עלו עם מונח המציין אוריינטציה - Autosensuality. Knithmolonia - עירור מ מתקתק. עוד פטיש נפוץ, יש אפילו ז'אנר פורנו - דגדוג (ותורגם: דגדוג). סביר להניח, ההתרגשות מתרחשת כאן בשל מיקום כפוף של מי לדגדג: זה בדרך כלל מחובר ולא יכול לעצור את העינויים.

חולמת גלימה מנוסה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים חיוביים לעבודה.

קשורה קשר הדוק לתרבות של bdsm. לית'ופיליה - עירור מאבן וחצץ. החבר 'ה האלה ידברו עם pygmalionists. Melissaphilia - עירור של דבורים וצוות. תקשיב, טוב, אומרים אותו: מותניים אוסין! כלומר, רזה. גרייס, יופי, מיניות .. Nosolingus - כמו cunnilingus ו anilingus, אבל עם האף. כן, פשוטו כמשמעו מוצץ, נשיקות ומניפולציות אחרות עם האף. אגב, אסטונים במקום נשיקה ארוטי משפשף אפים. אולי משם והלך. נבולופיליה - אדם חווה התרגשות מערפל. כן, זה קיים. מה זה מיני? אולי ההרגשה של לא ידוע, כאילו בידוד. פסיכרופיליה - התרגשות מן הקור והתבוננות של אנשים קר. למדי, בהתחשב במין הוא הרבה יותר קשור עם חום. Pwellismophilia - עירור מגמגום. אני תוהה אם פרופסור קווירל השפיע על האנשים האלה? פרונפיליה - עירור מ נוצה. מעניין, אנשים כאלה יש העדפות? סוג אחד אוהב נוצות טווס, נוצות יונים אחרות? Pubyphilia - עירור משיער ערווה. אגב, רק לפני עשרים וחצי שנה, שיער הערווה היה נורמלי לחלוטין בשני המינים, זה היה מאוחר יותר כל תשוקה פתאומית לבובות פלסטיק. אגב, סטייה זו נקראת גם "Agalmatophilia". Axillism - הרצון לעשות יחסי מין באמצעות מישהו כאובייקט מארח. ויש עדיין רצון להשתמש פטמה כאובייקט מקבל. כן, ובכלל, לאן רק גברים לא מקל על הזין שלהם, ברצינות. Pihophilia - התרגשות מן הישבן. עכשיו אתה יודע איך זה נקרא. סטיגיוופיליה - התרגשות ממחשבה על הלהבה של הגיהנום וקללה. אני תוהה כמה פעמים אנשים עם פטיש כזה הם נתקלים עם אנשים עם תסמונת הצריחים טיק עצבני, אשר מתבטא בשליחה אינסופית לקו? טיטיליניה - מעל היה הפטיש על הדגדוג, ​​אבל זה היה פטיש להיות אלה אשר מדגדג. ו titillagia הוא פטיש כדי לתקתק באופן עצמאי. UROFILIA - התרגשות משיתתה. מתבטאת אחרת: בתשוקה, כך שצפית כאשר אתה שופך, ברצון להתחשב במישהו או שמישהו מסריח אותך. קשורה קשר הדוק לתרבות של BDSM, שליטה והגשה. Vorarefilia - התרגשות מהמחשבה של אכילת חלקים של הגוף של אדם אחר. אני תוהה אם אנתוני הופקינס השפיעו על היווצרות המיניות? Xylophilia - עירור לעצים. אם אתה זוכר תרבות יוונית עתיקה עם דריאדה שלהם (רוחות של עצים בצורה של בנות יפות), אז שם, מתברר, כולם היו קסילופילה. ספקטרופילית - צרורות מיניות לפתרונות. אלוהים, להסיר את קספר וביטלג'וס מכאן! מאקרופיליה - אטרקציה למשהו ענק, בין אם זה רק אנשים, אלא צמיחה ענקית, או מפלצות ענק כמו גודזילה. Trichophiles - פטיש על שיער ארוך. רפונזל, רפונזל, איבדה את קוסינקי!

Просмотров: 112 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar