12:00
האם ניתן להיכנס להריון ביום הראשון של הווסת?

רוב הבנות מובילות חיי מין רגילים מעוניינים שאלה הריון בימים הראשונים של הווסת.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. אבל זה כבר לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

במאמר נדון בתכונות של פיזיולוגיה נקבה ולקבוע את הסיכונים האפשריים של ההריון ביום הראשון של הווסת.

התוכן של המאמר

1 שלבים של מחזור הווסת 2 תלות של הביוץ מהמשך של המחזור 3 הפרת מחזור הווסת 4 היכולת להיכנס להריון ביום הראשון של הווסת 5 הגורמים בפועל להריון בתחילת הווסת

שלבי מחזורי מחזור

מחזור הווסת מורכב מ -3 שלבים:

שלב זקיקים

שלב מגיע ביום הראשון של המחזור ונמשך 14 ימים. היום הראשון של השלב הוא היום הראשון של הווסת, האחרון - יום הביוץ.

באותה עת מתחיל דימום הווסת, השחלות מוכנים בו זמנית לביוץ מחדש. יותרת המוח מיוצר על ידי FSH (הורמון סאונד קדיק), מגרה את הצמיחה של זקיקים בשחלות.

לאחר התא הדומיננטי מגיע ל - 14 מ"מ קוטר, הצמיחה של שאר הזקיקים מסתיימת. הבשלה סימולטנית של שתי זקיקים מובילה ללידת תאומים.

כפי שהוא מבשיל, זקיק מייצר אסטרוגן, להגיע לריכוז המרבי ליום או שניים לביוץ. בשלב זה, אנדומטריום מתעבה ומזג דם בתגובה לעלייה ברמת ההורמון.

הרמה הגבוהה של אסטרוגן מגרה את הסינתזה של הורמון GRG (Gonadotropin-Rilizing), אשר, בתורו, תורם לפיתוח של LH (הורמון Luteinizing). סביב היום ה -12 של השלב של קפיצות של LG ו FSH רמות להוביל ליציאה של הביצה מן הזקיק. Splash LH גם גורם לעלייה לטווח קצר ברמת הטסטוסטרון המשפרת אטרקציה מינית באותו זמן "חלונות פוריות".

שלב ביוץ

שחרורו של ביצה בוגרת מתרחש על היום ה -14 כתוצאה של עלייה חדה ברמה של LG ו- FSH. לאחר מכן היא נופלת לתוך צינור הרחם שבו מתרחשת הפריה. אם ההפריה אינה נכללת, תאי הביצה שובר מעל 24 שעות. לאחר שחרורו של זקיק הביצה מתעבה ונעשה "גוף צהוב".

שלב לוטאין

לאחר יציאת הביצה, רמת LH ו- FSH פוחתת. בהופעה של ההריון, "הגוף הצהוב" ממשיך לסנתז טסטוסטרון ופרוגסטרון, אשר מונע את אפיתל של קרום רירי האנדומטריום. בהיעדר הפריה "גוף צהוב" מתפורר, רמת הפרוגסטרון יורדת, היום הראשון של הווסת מגיע.

תלות ביוץ על מחזור משך 2

מחזור הווסת עשוי להיות קצר, בינוני וארוך, בקשר עם אשר מועדים של הביוץ לעתים קרובות שונים. בואו נדבר יותר על הפיזיולוגיה של כל שלושת סוגי המחזורים.

מחזור הווסת קצר

משך המחזור הקצר הוא 21 ימים. אפשרות זו היא הנורמה ואינה דורשת תיקון הורמונלי.

תאי גברים נמצאים בדרכים באברי המין של אישה בערך שבוע. אם המחזור נמשך 21 ימים, הביוץ מתרחש, בממוצע, 7 ימים לאחר תחילת הווסת הבאה.

עם יחסי מין במהלך הווסת, המינים של גברים נשארים בנתיבי המין לפני הביצה לא עוזבת את השחלה. במקרה זה, ההסתברות של הגידול בהריון מספר פעמים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

מחזור הווסת התיכון

משך הזמן האמצעי הוא 28 ימים. סוג זה של מחזור נחגג על ידי רוב הנשים.

עם משך המחזור ב 28 ימים, תא הביצה משאיר את הזקיק על 2 שבועות לאחר תחילת הווסת. במקרה זה, התקופה נמשכת כשבוע, אשר נחשב גם אופציה לנורמה. אם מתרחש יחסי מין, למשל, ביום החמישי של המחזור, אז שומרת את הפעילות תוך 12 ימים. הריון במקרה זה אינו נכלל.

אבל מה, אם הווסת מסתיים ביום השביעי של המחזור, יחסי מין קורה ביום 8? אפשרות זו מרמזת על עיכוב משקולות הגברים בנתיבי איברי המין במשך 15 ימים. התשואה של הביצה במשך 14 ימים מוביל באופן ייחודי להפריה. עם מחזור הווסת הממוצע, ההסתברות של הריון עולה רק ביום האחרון של הווסת.

מחזור הווסת ארוך

ארוך הוא מחזור של 35 ימים ועוד. במקרה זה, תאי מין נקבה משוחררים מן הזקיק על שלושה שבועות לאחר הווסת.

אם יחסי מין מתרחש מיד לאחר הווסת, תאי הגברים נמצאים בנתיבי איברי המין זמן קצר.

עמידות סובייטית וחוסר מושלם של מידע זרועו ניחוש שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו, חובה, כך, עובדה כזו חייבת להיות שותקת. אבל לעתים רחוקות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

ההסתברות של התפיסה היא למעשה שווה לאפס, כמו גם את ההסתברות של חוסר הריון. עם זאת, אתה לא צריך לסמוך באופן מלא את משך המחזור. כל כלל קיים חריגים.

הפרה של מחזור הווסת 3

אם סדירות של המחזור מהיום הראשון של הווסת לפני מחזור חדש נשבר, אז זה די קשה כדי לחשב את הזמן המדויק של הביוץ הוא כמעט בלתי אפשרי. אז להסתמך על מזל ומקווה כי "נשבע" הוא טיפש מאוד.

כדי לקבוע את השלב של המחזור וההריון, רצוי לקחת את הניתוח של המחקר של ריר צוואר הרחם וקביעת רמת HCG. בנוסף, זה לא יזיק לעשות בדיקת הריון.

היכולת להיכנס להריון ביום הראשון של הווסת 4

נקבה אורגניזם הוא בלתי צפוי. כאשר אישה לא עוקבת אחר מחזור הווסת ואינה מובילה לוח שנה נקבה, כל דימום נתפס בתחילת החודשי.

ראוי לומר שבמקרים מסוימים, ההפרשה עשויה להיות תוצאה של מחלות דלקתיות, תגובה אלרגית או אפילו ביוץ. דימום הוא ציין לעתים קרובות וכאשר הפסקות זקיק, כאשר כלי דם קטנים ניזוקו. דם מעורבב עם ריר של צוואר הרחם ותוקף החוצה.

חוסר תשומת לב לבריאותו כרוך השלכות חמורות. והריון לא רצוי נכנס לרשימה "חם".

הגורמים בפועל להריון בתחילת הווסת 5

גורמים predisposing לתפיסה ביום הראשון של הווסת:

מחזור מחזור לא סדיר. הפרעות הורמונליות עקב מאמץ פיזי מופרז, החמרה של מחלות כרוניות, זיהומים. חישובים לא מדויקים לביוורג. חוסר אמצעי מניעה עם מחלף מיני.

בימים הראשונים של הווסת, מלווה פריקה שופעת, הזדמנות להיכנס להריון הוא קטן מאוד. ההסתברות לתפיסה עולה בימים האחרונים של הווסת, עם מחזור ארוך או לא סדיר.

Просмотров: 182 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar