13:14
אילו תכונות צריך להיות hahal טוב?

אין מין מרושע, זה קורה חוסר היכולת של הגברת לקרוא על הרצונות שלך ועל חוסר היכולת של גבר לשמוע את הגברת. עוד כללי מין יוניברסל מדהים לא קיימים. יש לציין כי כך זה גם שקרים השביל לאורגזמה של הנערה או מה התכונות החשובות ביותר של hahal טוב?

התוכן של המאמר

"למה אתה כאלה גדולה כאלה " 2 זהירות מועסקים יתר על המידה לחות 3 לשכוח את כל מה ללמד .. 4 לשוחח עם גופה 5 השתמש בשפה 6 רומנטיקה מוקדם יותר סך הכל 7 קליטוריס 8 התאמה למדו? 9 אורגזמה - לא הראשי

"למה אתה אוזניים גדולות כאלה »171 ___ 187

אוזניים עם צעיר צריך אפילו חזק יותר מאשר חבר. אוזניים צריך בזהירות גם לשנן את זה אומר דאמא. אחרי הכל, זה יהיה ישירות להצביע על כביש של גבר לאורגזמה שלה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה העניין זה, כפי שכולם מבינים, זה לא משנה מה הגברת היא בודדת ורק היא עצמה יכולה להסביר את זה צריך לעשות גבר כדי להשיג את הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה, ב שינה - אורגזמה.

הכישלון מתחיל מתי הגברת היא מאוד clamped לומר כך לומר איך היא אוהבת. ובכן, או בכלל את האפשרות שהושקה כאשר היא עצמה לא יודעת איך להגיע לאורגזמה. אולי כאשר, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לומר, אוננות עצמאית, זה, בסופו של דבר, cums. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אלא להעביר את אלה רגשות במיטה לאדם, הגברת היא לא גם דמיוני. ואפילו לא צריך לקרוא כי אדם הוא בדרך כלל לא tries.

כאן העיקרון של הגברת לדבר, להגדיר על הגל הימני. הניסוי איתה, לקרוא. ולא מעשים מוגבל אחד בילה בלילה, אז המין לא צריך לקרוא ישירות מולו. דנים שלך איך אנשים רגילים להביע, תשוקות מיניות יכול להיות פשוט בילוי משותף. כל כך טוב עקרונות chahal להראות את הנערה שהיא יפה, איך אנשים נהגו להביע אלת יוונית עתיקה.איכות עיקרית נוספת של hahal טוב היא המיומנות של פשוט להשתמש בשפה. במקום שני השותף הוא לא נגד הקדמה כזו, אז האיש מיד תשוקה כנה להפוך את הלשון שלה יכול להביא אותו לאורגזמה. לא, כפי שכולם יודעים, הדרך האוניברסלית של cunnilingus בכיתה, אבל יש תשוקה כנה של גבר לעשות שותף נעים.

זהירות, overestimated לחות

בעוד הגברת רק חש את דוושת הגז, האיש כבר התחיל, משאיר מאחור מועדוני עשן. אבל סקס הוא טיול דו-צדדי. לכן, אחד מאיך אנו מבטאים, הפרמטרים העיקריים של האה טוב הוא היכולת לעורר גברת. בשביל זה צריך preludes. הכל נכנס לתוך הקורס כי סקס בדרך כלל מתחיל, אבל בזמן זה צריך האחרון לא האחרון 30 שניות.

נשיקות, שבץ, גירוי של אזורי ארוטי (לא, לא בהכרח tolere לטפס על הנערה תחתונים). זה יכול להיות שזה עדיף להתחיל עם נשיקות בצוואר, לחישה אינטימית, קפוא, כאילו על ידי הארגון מאתגר נוגע בחזה ה של אזור המפשעה. להבין, ראוי להזכיר כי הדבר החשוב ביותר נראה טעות בפרוש - זה אושר קשה יותר כדי למשוך את הבגדים עם הילדה. לוצ'ר יעשה הכל טוב וחושני, כאילו משוך משם את רגע ההנאה.

תן לאיש מעריץ בקפידה בגוף הגברת, נותן לה הנאה, עם כל זה שהוא עצמו נהנה. אחרי הכל, הגברת בתגובה יכולה גם, זה הפך, לתת רגשות נעימים מול סקס עצמו. אידיאלי ישיג את העובדה שהגברת עצמה תהיה מוכנה להמריא עם עצמו ועם גבר יותר מדי.

ב PT זה עדיין פועל 1 כלל על האוזניים. לפני הבחור סקס מספיק כדי להבהיר איך היא כמו. ראוי לציין כי השאלה שובבה mobular "הוא מחוזק או כפרי?"גורם של בקלות משימה.

התקשות סובייטיות וחוסר מושלם של מידע זרעו שיפוט שגוי כי למעשה ליווי - כל זה משהו, הוא מביש, עובדה זו היא לשתוק. אבל כאן יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

תארו לעצמכם עובדה אחת שאתה צריך לחשוב על זה, איך לבוא לידי ביטוי, כמה בנות יהיה בסופו של דבר למות מ שעמום בזמן שהשותף ימשוך את הדפוסים על גופה.

שכח הכל ללמד ... __8230

כדי צמרמורת, עולמה לא נכונה כדור מיני צורה פורנו. צריך, באופן כללי, לחשוב על זה לא נראה "מסך גדול" יכול ואתה צריך ליישם. גַסוּת הגשת לא כמו בנות רבות, אבל כדי לעשות איך אנחנו רגילים לקרוא, סקס אחורי בלי להכין מאוד טראומטי ומסוכן.

כדי bepsed על ידי הגוף שלה

ליידי עקרון כשגופה לְהִתְפַּעֵל. המחשבות שלה כי תיקייה זו על הבטן רק נראה frozo או כמה שערות נוספות על הגוף הם מאוד מורגש, יכול למנוע אותה אוֹרגַזמָה. זה סוף סוף מרגש הן שותפים והן מהדקים מקרים ביניהם.Lifehak: ולא הגברת לא סיימתי עם כמה מאיתנו לא אומר, איכר, אז לא הזדמנויות רעות ואת היכולת לקרוא, יש הזדמנות להביא אותו לאורגזמה ולהיות "ובכך". בהחלט, ראוי להזכיר כי ישירות גברת חוהלה תזכור אפילו זמן רב, ואולי אפילו לא, לשים את זה בעדינות, יכול לשכוח.בדרך כלל, גברים, בסופו של דבר, מתרגשים מהר יותר מאשר נשים.

השתמש בלשון

בשביל זה, הדבר העיקרי הוא לא להיות נבוך.

המיטה אינה המקום שבו כמה דעות קדומות תקפות. כדי לדיוק, לשים את זה בעדינות, למצוא מה תנועות בתהליך הם מספקים גברת יותר כיף, זה שווה להקשיב לתגובה שלה, נשמע, תנועת הגוף. הכל כבר זמן רב ידוע לדעת הכל, כמה באים לידי ביטוי, תגובה נעימה וטיפשית לא תעשה את עצמך רק.

רומנטיקה קודם לכן סה"כ

ריהוט רומנטי, נרות ארומטיים, דמדומים ואור אינטימי, כפי שכולם יודעים, מוסיקה מרגיעה, בסופו של דבר, יכול לתת ליידי סיבה נוספת לאורגזמה. לא מתועלת, איזו בעיה נקבה לא פתורה יכולה לשבת בראשה ולמנוע אותה 100 אחוז, בסופו של דבר, להירגע. ובמהלך המאמצים הגברים, היא תחשוב ששכחתי לשלם את הקהילה או גם לשלוח מכתב עקרוני.

אחרי הכל, המוח של הגברת עדיין קשה יותר, כפי שכולם יודעים, זכר. לכן, אדם הוא הורה להסיח את הגברת מכל יותר מדי. המצב המתאים בדרך כלל נותן תוצאה טובה. העיקר הוא לא סוף סוף להגזים לא לארגן אש בגלל הנר הארומטי, בשותקים אחרים, בסופו של דבר, זה לא יהיה.

מפריד

אנחנו לא צריכים לשכוח כי רק אחוז קטן של גבירות, זה הפך, cums מן החדירה הראשונה רק של חבר הנרתיק. ואפילו לא צריך לקרוא כי הבדיקות והדיונים אינם מפחדים מבדיקות ודיונים, רק אז אתה יכול להיות טוב chaul.האיכות העיקרית של hahal טוב היא - לקרוא ... כמה הם חושבים, כדור מיני.

הרצונות האישיים בישראל, במקרה שאתה מודל יפה מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 $.

לפחות כמה "מאצ'ו" אתה צריך לחשוב על כל התהליך "מבפנים". זה יעזור לו עם ספרות באיכות גבוהה.

ב Arsenal, הגברת יש נקודות U, A, P, K, PS. כמו כן, יש כנראה הפופולריות של כמעט כל אזור G. כדי לעורר נקודות אלה, אתה יכול להשתמש באצבעות (גירוי של אצבעות) או צעצועי מין מיוחדים.

כמובן, זה שווה לשמור על הראש שלי תכונה של כל נערה במיטה. כל האזורים והנקודות לא יכול ערבות אורגזמה לפחות. אולי העובדה שמישהו, לשים את זה בעדינות, יכול להגיב על כל הנקודות, מישהו לא. תארו לעצמכם עובדה אחת, ולכן האיכות העיקרית של האה טוב היא לדעת את כרטיסי טראמפ שאתה יכול להיראות שותף עירוני. אחד מאותם טראמפ - הדגדגן של הנשים. מגרה ישירות זה קמרון Majahanskaya מסוגל לעשות את גניחות אמיתיות של אושר בגברת. אבל הדגדגן הוא רק אחד, כפי שאנו מביעים, מאית של כל הנקודות המסוגלות, בסופו של דבר, לגרום לאורגזמה של נשים.

התאמה למדו?6

לא, 50 צבעים, כמו בראשות, גריי הוא לא כל כך מתוקן כמדריך תחילת hahal. אנחנו צריכים ספרים על סקס נקבה, על היחסים א על נקבה אורגזמה.

לדוגמה, "נקודת הנאה" לורי מינץ (אגב, הכל על כל הדגדגן המסתורי ביותר), "סקס קיץ. מדע למין »מרי רוץ - הספר אומר איזה מין ללא בית ספר לא מזוהם" מזיקים ואבנים ". "כמו אישה גם שקרים," נקי אמילי - שם הספר סוף סוף קורא את עצמו. זה לא רשימה מלאה של ספרים כי ייתן הבנה של הנאה הנשית.

אורגזמה - לא חשוב_8212

אין זמן לגברת אורגזמה היא מטרה לפחות כפי שכולם מובנים, יחסי מין. זה טוב מאוד להדגיש את העובדה כי הזמן של הגברת עקרונית קרבה רוחנית, קשר הבנה הדדית מלאה עם שותף. לכן, לא כל כך לדבר צריך להיות נסער, ולא הגברת לא cade מ 1 רק של החבר.זה שווה לשמור בראש כי האמת במקרה האחרון היא התגובה ואת המילים, כפי שאנו מתרגלים לקרוא, הגברת עצמה. רק להקשיב, כמו רבים באים לידי ביטוי, קשוב, אתה יכול להיות, כמו רבים חושבים, המושלם chaaalem. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. יש לציין כי אנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

את האיכות הבסיסית של hahal טוב הוא הירידה המושלמת של פיזיולוגיה נקבה. כן, לא משנה מה הגברת. אבל יש נקודות בסיסיות בסיסיות, המיקום של אשר צריך להיות ידוע במדגם. כמעט כל הגברים, בסופו של דבר, מאמינים מספיק כי חדירה אקטיבית כדי להביא את הגברת אל השיא של הנאה. אבל זה מיתוס. על פי הסטטיסטיקה, רק 20% מהגברות, בסופו של דבר, יכול לקבל אורגזמה מחודרת סקס. השאר נחוץ, כפי שכולם מובנים, גירוי נוסף של הדגדגן. ובאמת, וזכור, כמו רבים חושבים, מלטפות ראשוניות: הקדמה משחקת תפקיד עצום בנושא של תגמולים, כמו רובנו מתייעצים, אורגזמה גברת. להיות chahal טוב הוא לא קשה כמו שזה נראה!

Просмотров: 4131 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar