20:06
איך לא להיות יומן: במיטה ובמערכות

אין דבר נורא מיידן מאשר לשמוע מאדם שהיא כניסה למיטה. בעיה זו היא מאוד כל התרבות באמצע. המצב מחריף כאשר אישה מתחילה את עצמה אז חשבו. כרגע נראה איך לא להיות כניסה למיטה עם האיש שלך.

התוכן של המאמר

1 איזה סוג של גברת נקרא יומן 2 מהמקום שבו הרגליים גדלות 3 תחילת התיקון 4 דיונים 5 צלילים 6 מקורות מידע נוספים אולי זה בכלל לא בגברת

איזו גברת נקראת יומן אני

ראשית אתה צריך להבין מה צפוי להיות שבור במיטה ובאילו נסיבות אתה יכול להתקשר לגברת אז.

מתכנן איסולס מוסמך לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בהחלט לא רגעים חיוביים מאוחדים בעת עבודה.

יומן ליידי הוא זה שאינו מספק האיש הגדול ביותר. זה עלול להתרחש על ידי סיבות שונות. בינתיים, ההיבטים הבאים נבדלים מה שמכונה יומן:

אישה שוכנת על הגב נע; אין תמיכה קולית במהלך התהליך; אין ביטוי של רגשות, טמון כאילו מֵת; אינו מגיב לגעת לְלַטֵף; אין ניגודיות סקסית - יש רק יציבה אחת ומין מסורתי; באופן כללי, שקרים ולא מראים אין יוזמה, לא מנסה איכשהו להשתתף בתהליך.

כל המאפיינים האלה להוביל לקריסה של מערכות יחסים במקרה הגרוע ביותר. במקרה הטוב הכל הושלם דיון הדדי והגיע לפתרון פה אחד. סקס לגבר מאוד חשוב כי אתה לא צריך לזלזל בעסק הזה.

שם הרגליים גדלות לגדול 2

כדי להחליק על הסיבות ייצוג זה של אדם יכול להיות אחריו היבטים: או האישה היא חסרת ניסיון, או מבולבל מאוד או היה ניסיון בוכה. כל זה, כמובן, שווה לקחת בחשבון ולשווי אזהרה שותף מראש. אבל להיות היומן במיטה אינו מקובל, שכן סקס הוא לא עבור 1 בת זוג. ואם פעם אחת אתה יכול לסבול את זה, הגיע הזמן לסבול לא אמיתי.

תחילת התיקון 3

זה יכול להיראות, מה לשנות משהו קשה, אבל לא! הדבר החשוב ביותר היה לשים במקרה זה קח את היוזמה והרצון, למרות אימה וחוסר הניסיון. בחור בטוח להעריך כזה קנאות. אין צורך לפחד הניסוי, להיפך, אתה צריך אתה כל הזמן לפתוח משהו חדש ולנסות מאוד לספק חבר חבר. ברור כי לא יהיה אפשר לצאת, אבל הקנאות כבר חצי מהמקרה.

תשומת לב ענקית מגיע להקדמה, מבולבלת במין פשוט לא מקובל. זה הרגע שחרור כנה והנאה. גברים צריכים להביא את ההקדמה לפני, כאשר הוא עצמו יבקש סקס. גברת כזו מחכה בדיוק לטיפול תשומת לב שופעת מהאיש. אחרי הסיפור שלו אתה יכול להמשיך לעסקים. להרגיש שותף זה הדבר העיקרי בשיעור זה. אישה תופסת מעמד יומן באופן ספציפי לכן, מה חוששים משהו לעשות במיטה. מקום חשוב לכבוש צלילים במין.

דיונים 4

סקס הוא משחק, רק ללא כללים מיוחדים. הִתחַלְפוּת דומיננטיות על איכר עם כיבוש מאוד מאוד מרגש שותף, לא יש צורך לפחד להתבטא, גישה כזו בהחלט תחול גבר, והוא לא דרך להיפרד לגברת הזאת.אם יש קשיים עם איך להתחיל, אז זה שווה לדבר עם גבר. שאל על שלו -.

Sounds5

חייבים להיות הרבה מהם, אבל לא מאוד. נשמע עבור החבר 'ה הם אינדיקטורים של שביעות רצון גבירותיי. עבור השלמות של טבילה אתה יכול להציג את עצמך כמו שחקניות מסרטים למבוגרים. צלילים מספקים שני השותפים הם סודיים, לפחות איזה רגע כאשר מושלם - אתה צריך לגנוח מאוד כניעה לחריף. בעזרת הגברת, הגברת יכולה לנהל איכר מצביע עליו כשהיא מצוינת.

מקורות מידע אחרים 6

למד נכון אתה יכול להתנהג במהלך סקס תוך כדי מראה סרטים פורנו.

לספק את המטרות שלך בישראל בקלות, במקרה שאתה אישה מסוגנן מרוסיה. אתה יכול לעסוק בישראל בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 2,200 $.

זה לא רחוק מאוד לא אופציה טובה. כן, באופן טבעי, סקס אמיתי שונה משמעותית מן העובדה כי קורה על התצוגה, אבל עדיין יש משהו שאתה יכול להקצות את עצמך. דיון בחיי המין עם חברות הוא גם פתרון טוב, מנוסה חברות יגידו מה איך, בהחלט לא להשאיר את השאלה הזאת ללא פתרון.

אולי זה בכלל לא באישה 7

לחלוטין להפליל הגברת תהיה גם טיפשית, כי הכל קשה להיראות ללא משוא פנים. ו כשל לא יכול להיות מופחת כיצד לא להיות יומן במיטה, אבל למה שאתה צריך לעשות גבר כך אישה זה לא היה יומן. אולי אם אין תקשורת סחירה מהשותף, אז זה רק לא השותף שלך. אפילו קל יותר להאשים את הגברת בכל דבר, מאשר לזהות את עצמך חוסר היכולת שלו לאור בגברת האש. הכפופים של כאלה שחוקים מזג נפשי כאשר ברמה הפיזית הכל בסדר ואין תנומות עם גוף של בן זוג, אבל רק אחדות לא מושגת.

אז מקאר, אם האיש אוהב את הגברת, הוא יהיה שואף ללמד אותו, ואם הוא איתה סקס, אז סביר להניח לסבול במיטה יומן זה לא יהיה. כי גבירותיי כדאי לשלם תשומת לב גבוהה להתנהגות במין ולפיכך, לבחור גברים.

ויקטוריה פומין https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%9F/

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

המקרים הם עבודה מתמדת של שני השותפים. זה לא קורה כי אחד עובד וצורכת ו מנותק, והשני מאפשר לעצמו לעורר, כפי שהם נמסים לעתים קרובות, ורק תענוגות. בשלב מסוים, דברים כאלה נותנים סדק - אדם פשוט קופץ לפגוש שותף יומן. אותו הדבר חל על המיטה. להבין, תנוחות רבות מציעות דומיננטיות זכר ופעילות. כן, וזה יכול לעשות שפע. יש הרבה שיטות אינטימיות, באיזו גברת לוקח כוח על הידיים שלהם! אל תפחד לשנות תפקידים וניסוי במיטה. זה יעשה דברים אפילו חזק יותר והרמוני.

Просмотров: 86 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar