09:30
10 דברים שעבורו האיש משלם תשומת לב למין

אנחנו כל הזמן חושבים על איך הם נראים. וזה נכון, כמו הדרך בה אנו מתנהגים, כפי שאנו מגיבים ללטף ומה שאנו אומרים - היא הנקודה העיקרית של המין עבור בחורים. אחרי הכל, למרות הקשבה של הנשים וכישרון סוף סוף לשים לב לדברים הקטנים, גברים במהלך סקס הוא הרבה קשובים.

התוכן של המאמר

1 הבחנה של הנשים, וכפי שכולם יודעים, תפיסה זכרית 2 מה שעושה את תשומת הלב שלך משלם תשומת לב

הבדלים כפי שהיינו מדברים, גבירותי ותפיסה זכרית

בניגוד לשלוט, "תמונה קולקטיבית חשובה, וגברת פרטים" במיטה הכל משתנה כביכול. במהלך המין, הגברת לא שולחת סוף סוף תשומת לב למרכיבי המינים, היא מעוניינת ברגשות, לגעת, בתהליך של יחסי מין. ואכן, מעת לעת הוא מעוגן על חלקים מסוימים של הגוף של בן זוג (עם מין אוראלי), אפילו יותר משל עצמו. עם גברים, הכל שונה.

שיעורי אהבה לגברים דומים ל- Mosaic. הם אוספים תמונה של התפיסה והרגשות של הגברות על הופעתה והתנהגותה. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי נשימה, הבעות פנים, מיקום הגוף, נשמע ואפילו שריטות על העור מן הנאה. כל זה נותן לגברים להבין שהם שותפים רצויים, סקסית ומרתקת. בגלל תחתונים יפה, גרביים ורענים חזקים הם בדיוק מה שנדרש עבור כמה מאיתנו כל הזמן אומר פעולה מינית מוצלחת.

מה שעושה את תשומת הלב שלך עושה את תשומת הלב שלך

אֵמוּן

שום דבר לא רק הורג את הרצון כחוסר ודאות בפני עצמו, היכולות שלו ואת שותף הדף יותר. תארו לעצמכם עובדה אחת שחששה מיחסי מין, בניגוד וחוסר רצון מאה אחוז לתת לגבר - איך אנחנו רגילים לומר, סימנים נאמנים של מין כושל. עבור גבר ביסודו מאוד יצירת שותפים שותפים, ליברטי, קנאות לחוות חדש. את העניין, הוא לא צריך רק לבנות אותו, ולהרגיש.

להראות ליידי הביטחון שלך יכול בהליכה, במבט ולשיחה. כן, ובשביל זה, אימונים נדרשים, לומד את סוג שלנו, כפי שכולם יודעים, היחס לפתיחות. בגרסאות רפות, הם מייעצים לך לחפש עזרה סקסולוג או פסיק.

מצעים

תחתונים יפה רלוונטי צעד הפשטה. כבר בזמן חיבת ההכנה על זה למעשה לא נראה. אבל צבעו, תפירה, נוכחות של חלקים דקורטיביים חשוב מאוד עבור עירור. אז השותף, בסופו של דבר, ייקבע כי הגברת היא גם מתכוננת למין, וזה לא אדיש איך זה יעבור וכיצד התהליך.

אבל הנה snag: לכל אחד יש טעם שונה. מישהו כמו דפוסים וצבע אדמדם קליט, ומישהו שמח עם קובע קלאסי, כפי שהוטל, מצעים. לכן, יש צורך לשאול שותפים מראש מה בדיוק הם אוהבים.

יוזמה

רוב האנשים שלהם צריך לפתור עוד יותר מאמצים להביא שותף למין.

אסקרטים מוסמכים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים חיוביים בעבודה.

יש צורך לומר כי הגברות הן לעתים קרובות יותר עם פסיביות, לאטיות להראות רגשות. הם מצפים להם יותר שהם יחפשו אותם, מעבר להם, בכלל, להתווכח.

מה זה מוביל? האיש סוף סוף מתחיל לשכנע את עצמו שהוא לא מתעניין בדריאתו ולא מושך מינית. אפילו לא אם האמת היא לא רחוקה, את האמון של שותף בגמר רע, לשים את זה בעדינות, יגדל בכל פעם.

כיצד לשנות את המצב? גם גברים, לשים את זה בעדינות, אתה להוט עבור יוזמות הנערה. זה עובר בפני עצמו, הם מאחלים לך לשבור בגדים, נמשכו למקום מוסתר במסיבה, לחש במלים המלוכלכות באוזן, הכתיבו את הכללים שלהם. זה יהיה רע אם לא נשמו כי טכניקות כאלה לא רק ייוזמו, והם מייחסים הרשעה לאיש. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הנוכחי הוא טק, לשים את זה בעדינות, זה שווה לבחון מחדש את ההתנהגות שלהם. ואפילו לא צריך לדבר על זה אף פעם לא מאוחר לקחת צמה חלשה. דירות דיסקרטיות

לחקות, עיניים

אדם חשוב מאוד לאיש קשר חזותי. כן כן, הם צריכים גם את זה. גם אם המראה של הגברת שקופיות על הגוף של השותף, או קבוע על אזור מסוים (על סקס, ידיים, הישבן), הוא נחשב גם לעידוד. אם העיניים ממוקדות היטב על הרצפה, את הקיר או התקרה - אז לגבר זה סימן ברור של אי שביעות רצון, אי-רצון, חוסר עניין בתהליך. באשר למימיקי - הנה המקרה של הטכנולוגיה: כל דבר, לא לספור אי שביעות רצון ואדישות.

תנועת גוף

כאשר שותף על ליטוף אחראי לתגובה פסיבית, השותף מודע לכך שהוא לא נוח או סתם לא נעים. כל אדם מגיע שמחה עם המראה של הגוף הנשי נראה.

כדי להגשים את החלומות שלך בישראל, במקרה שאתה נערה מענגת מהפדרציה הרוסית. לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 2,600 יורו.

זה משמש אינדיקטור של התרגשות, תשוקה והנאה. תגובת הגוף המתקדמת היא תמריץ לקרובה "פוגעת מין" מהאיש.

מה לעשות, אם מין רע וחמוץ לא משנה איך לדבר תוכניות? כדי לעשות זאת, זה שווה את זה לומר לשקול מחדש את העיניים שלך על שותף ואת התהליך עצמו כאילו יחסי מין. אם יש אי נוחות במהלך סקס או אי-רצון ראשוני לעשות אהבה, אז יש צורך לדווח על השותף. עבור האפשרות האחרונה אתה יכול למצוא גרסה אחרת של העבר.

רגשות גבירותיי (אורגזמה)

אולי העקרון ביותר ברשימה הוא הרגשות של הגברת. גברים כל הזמן סקרנים כמו שותפים להגיב למגע שלהם, נשיקות ומשחקים אינטימיים. לכן, סקסולוגים ממליצים באופן פעיל להראות את הרגשות שלהם, אבל עם כל זה לא, לשים את זה קצת, לשקר, אבל איך לפעול אינסטינקטיבית. ברגעים של אורגזמה, זה לא כל כך לדבר כדי לסגור את הפנים שלך עם הידיים או לפרוץ לתוך כריות. ביסודו לשמור על הראש על חוזה חזותי.

ריח גוף

לא כל כך מזמן, כפי שהיה, המחקרים הנדונים הראו כי גברים יכולים ממש לרחרח את ריח של גברת נרגשת. עם כל זה, הרצפה היפה נראה להם יותר, כפי שכולם יודעים, חמוד. בסדרה, כפי שאנו מבטאים, מבחנים עיוורים, שבהם נשמו גברים ריח של גופת אישה, המאפיינים היו דומים: הבחירה הגברית נעצרה רק על נשים נרגשות סקסיות. והסוד הביולוגי שהסיבה היתה כל כך מקופחת, היתה הגברות.

לא תמיד חברים מן שמן פולי אמברי או רק vanyli. ריחות זרים סוף סוף להיות דפקו עם מצב הרוח ולחסום את השביל איך אנחנו כל הזמן מדברים עם ההנאה האמיתית של ניחוח של הגוף של שותף. ללא ספק, ראוי להזכיר כי זה מספיק כדי להתקלח בלי להשתמש ג'ל בטעם ולשים תחתונים יפה. עבור גבר אין רוב רובנו התרגלו לדבר, ניחוח נעים מאשר ריח של גופה של הגברת האהובה.

עוֹר

מצב עור - לא הסימן החשוב ביותר לאדם. אבל זה לא אומר בכלל שהם לא רוצים ליהנות עור רך, חיבה וחלק. וזה לא קשור לעלות, נוכחות של צלקות, סדקים או שריטות. ייתכן כי פריט זה משפיע על התמונה הקולקטיבית - עור מטופח היטב.

כן, וכאן אתה צריך להיות זהיר: על מנת להתכונן למין ולהפוך את העור של היפה ביותר, אין צורך לשפשף אותו עם קרמים ו lotions. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי על אדם אחר לא יקבל את הריח שלך, ואת ריח של קוקוס או מנגו. ובכן, את הטעם של "קרם" נשיקה הוא לא סביר להעריך.

עומק הנשימה

אחד המאמינים של commiters התרגשות חזקה הוא נשימה קשה. הגידול של התשוקה המינית גורמת לשינוי מיידי של נשימה ודיבור. צרוד, קול מלחיץ - גם, כפי שכולם אומרים, ברוכים הבאים שלטים. אל תעינו לבסוף לבדוק את כל התהליכים הפיזיולוגיים שלך.

תגובה (כגברת מגיבה במהלך יחסי מין - בין אם היא אוהבת את הליטוף שלה, האם זה שמח לעשות משהו, לבסוף, לעשות לאדם).

באופן יסודי יותר לגברים להסתכל על התגובות ורגשות של השותף במהלך הדרך בה סוף סוף נותן הנאה. את הכיוון של המבט, תנועת הירכיים, גניחות, נשימה, שובבות - לכל האנשים האלה הם לצפות בקפידה. אבל שקר הם גם מסוגלים לתפוס. כמובן, כולנו יודעים היטב את העובדה כי לכן לא צריך להיות בעבר מתוקן אריגה סרטים פורנו כדי להרשים את השותף שלך. טבעיות והרמוניה - מה שנדרש מהגברות ברגע אינטימי.

Просмотров: 184 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar