19:17
10 תנוחות מעניינות במין שני עם תמונות

אחת מעבודות המחקר של שני אלפים של 20 שנה הראתה איך אנשים התרגלו להביע, דבר נורא: אנשים התחילו לקיים יחסי מין פחות. לכוון את העובדה כי אבל באלה כלשהי אפילו הכי הרבה מאיתנו מתייעצים, תנוחות נעים ונוחות משועממים. המין הזה הפך שוב לאותו נלהב ובולטי, כמו קודם, אתה צריך משהו חדש. ויהיה ראוי תשומת לב לתנוחות במין - הם יעזרו לקבל בהחלט איך אנחנו מביעים, רגשות חדשים ממין, לעשות הדגשה ו perch בתהליך.

1 מעניין 10

זה משפר את מצב הרוח, מוריד את הלחץ, מאפשר לך טוב יותר, לשים את זה בעדינות, לישון. לכן, נראה כי זה הזדמנות כזו, עדיף להמשיך להתמודד עם. וכדי לא לאבד עניין זה, עדיף להתנסות עם תנוחות חדשות. עושר וחידוש בחיי המין נדרשים כדי לשמור על ליבידו ברמה מתאימה.

תריסר מעניין

היא יכולה להישמר כדי להחזיק בניה, אבל לא עוד את הביטחון כי הגברת תוכל להתנגד על הרגליים, אז זה יהיה טוב יותר להסתמך על הקיר או רהיטים. ובכן, ולא לא אכפת לך bdsm, אתה יכול לקבל זמן להיות מחייב מעל הראש שלך; עמדה זו מאפשרת לך לעורר את הדגדגן. באמת, גבר נופל על המיטה, והגברת יושבת על מנת להסתמך על גב המיטה עם הידיים.

עבודה גדולה או עומדת.

הרגליים התכופפו בברכיים, כאילו היא עומדת לעשות את התרגיל היא נהדרת, וממשיכה אל החזה. האיש לוקח את הקרסוליים שלה, בסופו של דבר נכנס מזה. זה מאוד טוב להדגיש את מה שהתנוחה מספקת את החדירה העמוקה ביותר, כך עדיף לא למהר לעשות את זה, בסופו של דבר, זה יכול להיות כואב עבור הגברת. לא עבור כל מי שאינו סוד כי פלוס גדול של יציבה זו עבור האיש היא כי הוא מתגלה על ידי נוף יפה של גבירות החזה ועל איך הזין שלו נכלל הנרתיק שלה.

זה לא מספיק, הגברת יכולה לשים את רגליו על כתפיו של גבר ולעורר את הדגדגן שלהם;

פנים אל פנים או ריקוד אבל הברכיים.

האיש יושב אלא כיסא או על קצה המיטה, והגברת יושבת על ברכיו, פנים אל פנים וחוזקה. Pose מאפשר לך לזוז עם לפחות לפחות במהירות, אבל במקום שאתה רוצה איך להשיג קצב מהיר, אז אדם עדיף לעזור לגברת, להרים ולהוריד אותו, מחזיק אותו עבור הישבן.

יציבה זו מתאימה להפליא למין רומנטי וארוך, עם נשיקות והזדמנות ללחוש זה לזה, כפי שנהגנו לקרוא, טיפשות רומנטית באוזן. רגשות ניתן לחזק, במקום לשבת בכיסא לווין;

הזן את הנושא ובמחבר ב.

תנוחה יפה, מתן הזדמנות, לשים את זה בעדינות, לחלום ולהתפעל איך כולם יודעים, נוף נפלא של הישבן של השותף, שם, כאשר הוא הכיר, נספג על ידי רגשות מצוינים.

Pose גם מתחיל עם backstand. לאחר מכן הגברת צריכה להישען קדימה ולמשוך את הרגליים לראשו של האיש. הגברת תומכת בגופו, מתמקדת במרפקים כי זה כאילו הוא עומד בקרב. במיוחד באופן פעיל כדי לומר את המהלך לא סביר להצליח, אבל מין unhurried אחד מאה אחוז כנראה.

בנוסף, זה יכול לבוא לעורר את הדגדגן שלו, אבל גבר מאשר גברת רק עושה את זה כדי למחוא את שלה על הישבן. ו, באופן טבעי, יציבה זו נותנת כיצד אנו מביעים, הזדמנויות עצומות למי שאוהב, כמו הרבה של האף EZO הוא רגיל לקרוא, צעצועי מין אחוריים;

סקס אוראלי עומד.

זוהי המיקום המושלם עבור כולם, כפי שכולם מובנים, דברים נפלאים שניתן לבצע במהלך cunniling: possing וללקח את הדגדגן, לשפשף את הדגדגן לאצבעות שלך, גירוי של JJ נקודה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

בעוד הגברת עומדת, האיש יורד לפני הברכיים. טוב מאוד להדגיש את העובדה כי רגל אחת של הגברת, באופן כללי, זורק אדם על הירך.כל אחד מהדרך אנו מבלים את היתרונות והחסרונות שלנו, אבל הם סקרנים מספיק בשבילנו למטה, אבל הם סקרנים מספיק כדי לחוות אותם לפחות פעם אחת. אולי פעם הכל יהיה מוגבל, ולבסוף אולי הם יהיו אורחים קבועים במיטה שלך.ליידי חייבת לשכב על המיטה או השולחן.

אורסה מינור.

מאוחר יותר היא רק מתחילה לנוע למעלה ולמטה על ידיו. במקום הכל נעשה כראוי, אז את הצמד צריך ליצור דמות בצורת T. כמו כן, יציבה זו מתאימה למין העובר האחורי ולביצועו לגברת צריכה להיות מושלמת השרירים של הידיים;

גשר בתנוחה שישים תשעה או שער הזהב.

תנוחה שישים ותשע ידועה לכולם, אבל מתברר שזה יכול להיעשות זאת. אמנם, תגיד לי, כמעט כל, זה יהיה סוף סוף יהיה בלתי אפשרי.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילות מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להקצות את הרמה יהיה לאסוף חברה יפה.

בפרט, במקום שאתה לא מסוגל לעמוד בגשר רק כך, גם ללא גירוי אוראלי.

כדי להפוך את התנוחה הזאת, כפי שאנשים משמשים להיות לידי ביטוי, הוא קל יותר, אדם יכול להזיז את האגן, כך הגברת היתה הזדמנות להגיע איברי המין שלו.

אל תשכח את מה שאתה צריך להיות, כמו רבים באים לידי ביטוי, זהירות לא לפספס את הרגע שבו הגברת כבר לא יכול לעכב את הגשר וליפול. ובאופן פעיל, זה הפך להיות בוכה לבכות לשניהם;

מכונות של יישור Koyatal.

את היציבה טובה כי זה מבטיח גירוי דגדלי טוב. לדברי מחקר, ההקדמה של טכניקה זו גדלה את תדירות אורגזמות ב -56% באלה שלא יכלו להגיע לאורגזמה בתנוחה מיסיונרית. ובאופן כללי, המערך החיובי אפשרה להשיג אורגזמה של 73% מהגברות, שהיו בעבר לא נגיש.

טכניקה יפה ordinarna. היא מזכירה משהו מיסיונרית, רק גבר נמצא רק מעל והקלה לצד. במקום לשכב שדיים לחזה, אתה צריך להפוך את הכתף של השותף. והגברת מכופפת את ברכיו בזווית של כ -40 מעלות ולא נכונות שזה נראה מוטה את האגן קדימה. בזכות זאת, הבסיס, בסופו של דבר, חבר כל הזמן במגע עם הדגדגן.

בתנוחה זו, זה נפלא לעסוק במין זמש;

מפל או מכה על הראש.

אחת מהמצבות המעטות, שבהן דם חוצה וגם את הראש שלך.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה נפשית לא קל. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה חסכוני יותר לבחור Esquiten, אשר ידגיש את המצב יהיה חברה יפה.

כולם ברורים שהאיש חייב לעבור לקצה המיטה ולשכב כדי להיות ראש וכתפיים על הרצפה. הגברת יושבת עליו בתנוחת הרוכב. כמובן, כולנו יודעים היטב את ההנאה סקס, האחוזה של האיש מקבל מן העובדה כי הדם הוא בהכרח, לשים את זה קצת, זה ייקח את זה לראשו;

רגל קדימה או מתיחה מעולה שימושי בשביל הכיף.

יציבה זו עבור מין אוראלי גם מציין כי מתיחה מעולה ויוגה שיעורים לגוון את חיי המין. ליידי חייבת לשכב על קצה המיטה ולהרים רגל אחת, תומכת בו, כפי שאנו מבטאים, יד מתחת לברך. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב איך זה צריך להיות שוכב לכאורה על הצד. האיש נופל לצד או, הוא התחיל לשבת על הרצפה. ובאמת, הרגל של הגברת יכולה בסופו של דבר להחזיר אותו על גבו.

כמו כן, יציבה זו היא אידיאלית לשימוש בכל מיני צעצועי מין;

תנוחה של רוכב או הגברת מלמעלה.

אז הגענו לסומו של הקלאסיקה הנוכחית. תנוחה זו, בסופו של דבר, מבטיחה גירוי של נקודת הג'י, הדגדגן צוואר הרחם, כך כמעט כל הגברות אוהבות את זה. גם בגלל שיש להם ההזדמנות נראה נשלט על ידי עומק חדירה, מהירות ועוצמה של מין, גברים גם לקבל נוף יפה.

לבצע את זה תנוחה נפלאה כאב רק. זה ברור מאוד, האיש נופל על כל משטח אופקי (הכל מוגבל כאן רק על ידי הפנטזיה שלך והזדמנויות), ואת הגברת נסגרת על זה מלמעלה ומתחיל לנוע. עבור רגשות רוויים יותר, זה יכול, באופן כללי, לשנות את המהירות ואת עומק החדירה, גם בסופו של דבר, ללטף את החזה שלך וללטף את הדגדגן.

במקום לאחל רומנטיקה שגויה ומין לא מתוחים, אז הגברת צריכה להישען לעבר האיש ולשכב על החזה אל החזה. רגליים יכול להיות כפוף או ליישר. במקרה האחרון, סקס מהיר בהחלט לא יבוצע, אבל הוא גם פיצוי על ידי גירוי של הדגדגן ואת האשכים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ראוי לציין כי אני עוזר לזוגות לפתור קשיים כיצד אנו מתייעצים איתך, חיי מין.

עושר במין מתחיל עם תנוחות. זה מאוד טוב להדגיש את מה כמעט כל הזוגות לבחור בעצמם קצת, כמו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, עמדות אהובות לערבב אותם. כמעט, בסופו של דבר, שליש מהגברים והגברות עד ל -30 שנה לא ייחסנו במשך שנה שלמה. ועכשיו, כאשר המגיפה מגבילה אנשים בתוכנית החדשה ביותר, מספרים אלה יכולים להיות כך לדבר יותר נורא.פריט תוכן אחרי הכל, סקס הוא עקרון החיים האנושיים ובריאות. אל תפחד להתנסות! אפילו במקום בסופו של דבר מתברר כי אחד או אחר תנוחה, כפי שאנו מביעים, מסובכים, ופרקטיקות מסוימות לא מתאים לך - לא כישלון. ראוי לציין כי אתה עם מצפון ללא משוחח לשים "טיק" במחברת אינטימית!

Просмотров: 248 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar